Aleyna_oner5254 haftamızdayız normalde hissediyordum dün geceden beri hissetmiyorum tekmelerini. bu normalmi aranızda bunları yaşayan veya yaşamış olan varmı çok korkuyorum.🥺🥺
meraklianne1 Aleyna_oner5254 tatlı yedin mi canım bi gün çok yorulmuştum o gece hiç hissetmedim bebeğimi oynadım karnımla ama hiç hissedemedim dedim oda yoruldu demek ki 😁😁 sonra sabah eskiye döndü hareket etti kendini çok kasmaa düşünceyle🌸🌸
Nghnyvz0408 Aleyna_oner5254 o haftalarda bir gün hissedip iki gün hissetmiyordum düzenli olmuyo yani daha çok minikler ve yerleri geniş🌸😀
Cicek10 Aleyna_oner5254 benim 19. Hafta ama ben daha hiç hissetmedim bebek sağlıklı ama ben hiç hissedemiyorum bile 😊😊
Kubrakorkut Normal canım benimde öyle yirmi haftalık bazen hiç oynamiyo düzelir zamanla merak etmeyin
Aycaycaaa Bu haftalarda hareketleri düzensiz oluyor lütfen telaş yapmayın. Gayet normal bir durum ben o haftalarda çok takip etmiyordum zamanla hareketleri belirli bir düzene oturuyor.
[silindi] Hareketleri hissetmeye baslasaniz da her hareketi hissedemiyorsunuz o haftalarda. Stres olmayn
Krizantem_ Aleyna_oner5254 o zamanlar cok duzenli olmuyor bende 1 gün hissederdim 3 4 gün hissetmediğim olurdu o yüzden panikleme normal. Benim 20den sonra düzene girmisti
Senem94 Aleyna_oner5254 bu haftada hissetmiş olmanız bile bi mucize :) korkmayın. Ben 21+4 haftadayım hala hareket mi gaz mı anlayamıyorum