_anne_ lütfen kendi kendinize psikolojik baskı uygulamayın. Eğer sütünüzün yetmediğini düşünüyorsanız mama vermekten asla çekinmeyin. Anne sütüne en yakın mama SMA ondan alıp ara öğünlerde takviye gibi 30 cc falan verebilirsiniz. Her insan farklı yapıya sahiptir. Şu kadar ay emzirdim diyenler ile kendinizi de kıyas yapmayın. Bebek aç kalmasın, sütünüzü arttırmak için yine etkili besinler tüketin ama bu arada bebeğe de mama vermekten çekinmeyin.