Damlahtp salı günü doğum yaptım.. 6 saat sonra ayağa kaldırıyorlar. Bol bol yürüme tavsiye ediliyor. Evimdeyim şu an sürekli yatmıyorum ama çok fazla da kendimi yormuyorm. Sütüm hemen gelmedi ertesi gün sarı sıvı gelmeye başladı ve sık sık emzirdim. Bu sırada mama verdik elbette. Ama şu an sütüm geliyor yavaş yavaş mama vermeyi bıraktık şimdilik