Aysebetul00 Eşim ayşe betül olsun diyor. Ben de iki ismi sevmiyorum pek zten tek isim kullanılıyor genelde.ben de betül olsun istiyorum sizce hangisi iyi
hamileyim2223 Aysebetul00 ikisi de güzel bence bende doruk istiyordum eşim de Hüseyin istiyordu kırmadık birbirimizi Hüseyin Doruk koyduk sizde öyle yapın bence hem eşinizin hemde sizin istediğiniz olsun :)
Busehnm Aysebetul00 tek isim kullanilacaksa iki isim çok gereksiz. İlerde çocuğa eziyet oluyor sağa sola yazcam derken
milena11 Aysebetul00 soyadına bağlı eğer uzunsa kesinlikle tek isim hele se kızlar ilerde kensi soyismini almak istese 2 isim 2 soyisim çok uzun oluyor