Temizlikdefterim 11+3 hamileyim 6. Haftadan devam eden bulantılarım var. Artık dayanılmaz halde ve ağlıyorum oturduğum yerde. Onzyd, prilam dr kullanıyordum. Artık onlarda etki etmıyor. Ne önerirsiniz sizin kaçınca haftalarda kesildi
Es_eskaya51 Temizlikdefterim ilkinde 12ci haftafa kesildi ama bunda sabahlari var biraz ama dayanilmiyacak gibi degil ilac degistir canim gorus doktorunla
citlenbigim2212 Temizlikdefterim bende 6+6 dayım aşırı bulantıları iım oluyor ve doktorun prifemyn dr 10mg yazdı kullandım şimdilik biraz daha iyiyim sadece devlet karşılamıyor bu ilacı ama be rahat nefes aldım sayesinde