Gamze2626 Sat tarihine göre 2 hafta geriden geliyorum. Bebeğin boyu 6+0 gözüküyor kalp atışını duyamadık. Siz ne zaman duydunuz. Böyle bi durum yaşayan var mı?
Sulee_ Gamze2626 Geç döllenme olmuştur normal benimde bir buçuk hafta geridendi şimdi regli tarihimle aynı haftada gidiyor endişe etmene gerek yok kalp atışınıda ben ilk 7+4 de duymuştum sende o haftalarda gidersen duyarsın inşallah😊
Teachernry Gamze2626 bendee şimdi doktordan geliyorum ağlayarak kese 7haftalık bebek 6 haftalık kalp atışı duyamadık doktor kürtaj dedi dünyamı yıktı