Tuba79 Merhaba bayanlar 17 haftalık hamileyim çatlaklarım yok ama ben olmamasi için şimdiden birşeyler kullanmaya başlamak istiyorum ne önerirsiniz 💜
Hafise Tuba79 genle alakalı pahalı ürün alıp boşa para harcamayın uygun bişe de alıp sürebilirsiniz anne teyze genetiğinde varmı yok mu o önemli
Hamsianasi Ben şuan bio-oil diye bı çatlak görünümü azaltıcı oluşmasını önleyici yağ kullanıyorum rahatlatiyo kaşıntı oluyo karnimda deneyebilirsin. Kullanan tanıdıklarım da var çok memnunlar hiç çatlak olmadı değil ama en aza indirdi