Kızlar sezeryan Günümüzü Aldık 14 Nisan da inşallah bebeğim doğacak 😍 çok heyecanlıyım bugün belli oldu günü. Spinal sezeryan ile olacak Doğumum. sabah 07.30da doktorum gel dedi 9 gibi alırız dedi hazırlık yapılacakmış nst, covid VS. Tavsiylerinize ihtiyacım var tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim napılıyor süreç nasıl oluyor 🥰🥰