Doktor olarak reyap hastanesinde Duygu Mutlu var. Çok çok iyi cana yakın bir anne abla gibi yaklaşan birisi🥰🥰 ama şöyle bir şey var 1 ay içinde yakuplu tarafındaki Birinci Hastanesine geçiş yapıcak. 🙃 eğer oraya gidebilme imkanınız varsa doktorumu kesinlikle tavsiye ederim. En azından reyap hastanedindeyken 1 kere muayeneye gidin