Happy121 Kızlar kuzenimin transferi tutmadı. Doktor kontrol için adeti bekliyor. 3 gündür ilaç Falan almıyor ama hala adet olmadı. Sizler tutmayıpta kaç günde adet oldunuz ?
Happy121 Elbet-birgun-kavusacagiz yaptırdı tutmadı değeri 0 çıktı. Doktor negatif saydı ilaçları bıraktırdı
Elbet-birgun-kavusacagiz Nusyaa yaa cok sevindim ilkden beri takip ediyodum seni 😊 cok sukur allah devamina kadar saglikla nasip etsin insallah
Nusyaa Elbet-birgun-kavusacagiz amin çok teşekkür ederim canım 🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah