150_gelartik Ben Ağustos’ta olmuştum dış gebelik ameliyatını eşim görevde olduğu için hiç deneyemedik bu ay izne geldi ama onda da yumurtlama zamanı sağ tarafım ağrıdı muhtemelen sağdan oldu umudum yok inşallah temmuzdan itibaren hep yanımda olacak ben de yaza doğru rahim filmi düşünüyorum sol tüpümün durumuna bakılsın en azından birkaç ay deneyip olmazsa aşılama istiyorum Allah’ın gücüne gitmesin sabretmek çok zor.. Çok sevindim Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin umut oluyor bana da😍