Zeynepemir72 Şimdiye kadar hiç yüksek çıkmayan tansiyonum 10 gündür yükselmeye başladı dr 14/9 dan sonrasının tehlikeli olduğunu söyledi kendimce şeker un içeren her şeyi kestim ama yinede ara ara yükseliyor ne yapacağımı bilmiyorum çokda korkuyorum😔
meraklianne1 Zeynepemir72 tuzlu yeme oda tetikler bide sarımsak dengeler diyolar günde 1 sarımsak yiyebilirsin yoğurtla 🌸🌸
winteriscoming Zeynepemir72 tuzlu ve yağlı dan uzak durmanız gerekiyor ama sürekli 14 9 ve üstü çıkıyorsa dr unuzla görüşmeniz gerekiyor ilaç başlama ihtimali yüksek
Zeynepemir72 winteriscoming 16 ya kadar gördük hemen doktora gittik kalp atışlarını duyunca rahatladım 🙏 haftaya kardiyolojiye gideceğim.. kendimce bir diyet başladım tuz şeker hamur işi vs artık yemiyorum… müthiş derecede canım çikolata istemesine rağmen yemiyorum😔
Zeynepemir72 Morvy 19 + 4 haftalık bazı günler 12/7 normal seyrediyor ara ara 15/8 çıkıyor tuz şeker hepsini kestim… haftaya kardiyoloji gideceğim 🤷♀️
Hd8 Zeynepemir72 bitter çikolata iki kare yiyebilirsin . Yüksek tansiyon maalesef bende de çıktı. Tuz yag hamur işi yememek iyi geliyor . Bitter çikolataya doktorum yiyebilirsin demişti. Takipte kal sitres yapma geçmiş olsun 🙏
Hd8 Buket1906 çok teşekkür ederim canım. Kullanıyorum alfamet . İlk 2 dozla başladım şuan 3 doz kullanıyorum.
Buket1906 Hd8 anladım canım bende alfamet içiyorum bu hap sarı yuvarlak Bi hap demi 250 mg içinde 30 tane var beyazlı yeşil demi kutusu canım kaç haftadan beri kullanıyorsun