humasultan3443 Kızlar 6 haftalık hamileyim doktor rahimde hafif kalp şekli var dedi böyle olan var mı acaba nelere dikkat ettiniz
momlove1 humasultan3443 benımde kalp şeklinde ilk üç yatıp dinlendim sadece baska yapacak bisey yok hafifmiş ama senin o yüzden endişe etme doktorunada keske sorsaydın ne yapmalıyım diye
humasultan3443 Herhangi bişey demedi hafif bi kalp şekli var dedi sadece ama hiç bir tavsiyede bulunmadı yani şöyle böyle yap vs demedi
momlove1 humasultan3443 sen sorsaydın keske ama zaten banada daha kötü olanlr var korkma felan demişti benım o dönem düşük riskim vardı o yüzden hep dinlenmiştim suan 20+3 benım
humasultan3443 momlove1 yarın kontrolüm var ilk işim bunu sormak olcak ben bilmiyordum ki böyle bir risk olduğunu öyle söyledi geçti sadece şu olur bu olur demedi ben de sıradan bi durum zannettim biraz araştırınca anladım
momlove1 humasultan3443 Yani doktorlar bombayı ele bırakıyo kenara cekiliyo genelde 😂 sonradan aklıma takılacagını bildigim için hemen soruyorum ben herseyi