Deniz59 Meryem0101 kaç haftalıksın canım biz daha 11. Haftadayız ikili test için gidicem 12+6 da acaba cinsiyet tahmini yaparmı doktor çok merak ediyorum
07-02-2019 Meryem0101 12+5 bugun kontrolum wardı belli degil dedi doktorum ya cok merak ediyorum aslında 🙂
Asli1108_ Deniz59 bende salı gıdıcem ıkılı teste 12+2 ama bellı olmaz dıe dusunuyorum daha cok kucukler ya ☺️☺️ Belkı bı tahmın yapar inş🤲🏼
Tugce-44 12+6 da ikili teste girdim dün cinsiyet için erkek dedi büyük ihtimal ama kesin 10 güne belli olur dedi doktor 😀
Deniz59 Tugce-44 bende o zaman gidicem ikili test için bende çok merak ediyorum ya acaba tahmin yaparmı diye çikolata yediniz mi acaba hareketli olsun diye
dlcmstn Deniz59 devlet hastanesi yapmıyor tahmin o haftalarda ama özel tahmin söylüyor 14. haftada net belli olur
dlcmstn Deniz59 ikili test için gittim 12. haftamda. Usg de bakarken sordum 1 ay sonra kesinleşir dedi
Mucizem31 Meryem0101 13+1 olduk bizde ama doktorumuz sağolsun hiç bakmıyor. 2li ye gittim 11 haftada iki saniye sürdü ölçü almasıyla kalkması bir oldu😞 soruyoruz şimdi küçük büyüyünce diyor. 15 haftada başka bir doktora gidecem.
minikprensimmm123 12+6 da ikili test için gittim erkeğe benziyor dedi şuan 14+1 olduk bakalım ne olacak erkek gibi hissediyorum ama 🤣
Mucizem31 minikprensimmm123 canım benim hiç olmuyor dahası hiç birşeyim olmuyor. Sadece 15 gündür Gül hastalığına yakalanmışım döküntüler çıktı vücudumda. Dün krem verdi kullanıyorum başka hiç birşeyim yok. Ya senin
Gamze_cvs1011 minikprensimmm123 12+6yım bende ve çok bel agrısı yaşıyorum 😔 mide bulantım azaldı ama arada yine oluyor bulantılar
perilice123 minikprensimmm123 bel agrisi degil ama bazen karin agrisi oluyor hafif hafif. Bir de yatakta koltukta sirt ustu uzanip bir seyler okursam kuyruk sokumum agriyor yan donuyorum hemen🙈