prensimgeliyor @greybrde ben hemen hemen her gün 1maden suyu içiyorum rahatlatıyor ama su yerine bilemedim 🤷♀️
SB_ greybrde sağlıklı olduğu doğru ama hamilelikte en az 2,5- 3 litre su içmenin gerektiğini düşünürsek su yerine içmek pek iyi olmaz günde en fazla 2 şişe maden suyu öneriliyor çünkü
greybrde SB_ hiç ama hiç içemiyorum suyu ne yazıkki, hapımı içerken iki yudum mecburen içiyorum onun dışında hiç 🤦🏻♀️
SB_ greybrde limonlu suyla bi dene canım hem limon mide bulantisinada iyi geliyor Bi şekilde bi çözüm bulmaya çalış şu içmek için inan bana çok sağlıklı ve yarıyılı Hamileliğin ilerleyen zamanında yoksa ödem sıkıntısı yaşarsın
Kvsraykt greybrde evet sağlıklı ancak suyun yerini hiç birşey almıyor günlük 1 tane Kızılay Erzincan maden suyu içiyorum magnezyumu oldukça fazla ancak suyu ihmal etmiyorum ilk aylardaki mide bulantısı herkeste oluyor çokta yemeği suyu önemsemiyoruz çünkü vücut depolarını harcıyor ama sonrası önemli
Fatos_teke46 greybrde günde 2 tane içiyorum bulantilarimin iştahımın tek ilacı diyebilirim doktorumada sormuştum günde 2 tane icebilirsn bebekler için faydalymis kilo konusunda bile bire bir 🥰normalde asla sevmezdim hamilelikte su içemediğm için favorim oldu 😍
mmek_2014 Aslanannesiayse meyveli olanları içmeyin katkı maddesi oldugu için bir faydası kalmıyor. Kendiniz evde meyve sıkıp maden suyuna ekleyin öyle için.
mmek_2014 Günde iki tane içmek serbest. Doğal kalsiyum ve magnezyum içerdigi için gayet faydalı. Bebege kilo da yapıyor. Ben hergün bir tane içiyordum hamileyken. Ama sade olanları tercih edin. Meyveli olanların bir faydası olmaz