Merveaydin Elenatal kullanıyordum doktor değişikliği yaptım imom vermiş istediğini kullan dedi yeni hapım bitti imoma başlamalı mıyım yoksa elenatal devam mı bilemedim içersinde OMEGA destekli olduğu için imom düşünüyorum sizlerin fikirleri nedir
Znrr Merveaydin elenatal1 kullanıyorum ilk öğrendiğimden bu zamana kadar. Ayrı olarakta omega 3 yazdı
New34 Merveaydin bende duosvit kullanıyorum imom kullanıyordum duosvitin içindeki bazı değerler biraz daha fazla doktor daha iyi dedi ondan 3 aydır kullanıyorum
Merveaydin Merveee34 içeriğini karşılaştırınca elanatal1 de çok daha fazla vitamin var tek farkı OMEGA bilemedim 🥺
Merveaydin Znrr evet bende ilk öğrendiğimden beri elenatal1 kullanıyorum ayrı OMEGA haplarını da içmektense OMEGA destekli hap veriyim içinde hepsi bir arada dedi isteğine bağlı diye de belirtti zora koşmadi doktorum ayrıca hangi OMEGAyi kullanıyorsunuz acaba