Arkadaşlar kafam çok karışık. Doktorum bebeği o kadar saat aç susuz şekersiz bırakma dedi. Tabikide herşeyden önce gelir bebeğimin sağlığı fakat kendimi çok iyi hissediyorum ve oruç tutmak istiyorum. Kayınvalidem 3 çocuğunda da tutmuş birşey olmamış cok sükür ne yapacagım gerçekten kafam çok karışık sizler tutacak msıınız?