esraalidestan Merhaba anneler tüm hamileliğim boyunca cogunuzun dogum hikayesini okumakla gecti gunlerim ve bende birgun anlatabilicekmiyim diye dusunurken iste burdayim 😁 Biz bugun 5 gunluguz bayram sekeri olarak geldi oglusum tam 40.haftamizin girisinde sezeryanle geldi.. Hep hayirlisini istemistim ama icten ice normal dogum istiyordum son kontrolumuzde fazla sancim cikmamisti ve doktorumuz bebegimin iri oldugunu zor olucagini soylemisti ilk dogumumdu cunku ve eger istersen yarin sezeryan yapabilirim dedi ben sok tabi bekliyoduk biseyler ama bi an da duyunca insan neye ugradigini sasiriyo😁 Kayinvalidem disarida beklerken biz odadan annemle ciktik annem hep sezeryan istemisti normal dogumda o cok zorlandigi icin bende hic istemiyordu hemen sarildilar birbirlerine yarin geliyo torun dedi annem tabi beni dusunen nerdee 😂😂 hemen esimi aradim oda sasirdi ama bayram girmeden olsun madem dedik he bu arada 4 kiloydu pasam en dusun 3.800 olctum demisti neyse devam edim girdik doktorumun yanina tamam dedik aksama yatis o zaman dedi tahlil yaptirdim anestezi icin 2 saat sonra aldik onlari anestezi uzmani onay verdi ve hemen yatiyosun dediler hic bi hazirligim yoktu doktordan izin alip 2 saatligine eve geldik dus aldim rahatladim son kontrolleri yapip yemek yiyip ciktik evden.. hastane yatisim yapildi sabah arife gunu bizi alicaklardi ilk gece 12ye kadar sivi seylerle beslendim 12den sonrabhic bisey yedirtmediler baslangic olarak en zor seydi sabah 9 da hemsire ve doktorum geldi hadi gidiuoruz dedi tum ailem yanimda biraz zor oldu ameliyathaneye girene kadar.. Giderkende genel anestezimi epiduralmi onu dusunuyodum neyse girdik anetrzi uzmani direk epidurali tavsiye ediyoruz diyip ne olucagini anlatti bebegimi biran once gorim diye o gazla bende kabul ettim 😂 9.10da baslayan ameliyat hazirligi 9.24de bebegimin sesini duydum o an hersey degisti gozum hep ondaydi cok tatliydi ve geri kalan 40 dakikada dikisimi yaptilar 10 bucukta odamda oglumlaydik bambaska bir duyguymus ve epidurale gelince sadece doktorlarin bastirmalarini ve sarsmalarini hissettim el hareketlerini uyusukluktan anlamafim en cok ondan korkmustum ve ignede herkezin dedigi gibi hic acitmadi ☺ kusura bakmayin anneler biraz uzun oldu hakkinizi helal edin 🤗🙂 Darisi tum hamislerin basina insallah Rabbim cocuklarimi saglicakla buyutmeyi nasio etsin🤗😍