__Yusufberaninannesi__ Gelsin benim doğum hikayem . Biraz geç olacak ama anca toparlanıp yazabiliyorum. 1 haziranda oğlum geldi dünyamıza.. 29 Mayıs günü rutin kontrolum icin doktora gittik. Suyumun azaldığını acilen yatış yapmam gerektiğini söyledi. Tabi bem kendimi iyi hissediyordum yatmak istemedim. Ve araştırma hastanesi olduğu için özel oda şansı yoktu önceden rezerve etmek gerekiyormuş. O kadar çok ağladım eşime yalvardım ki beni eve götür diye. Doktorumuz da suyumun takip edileceğini eğer düzelmezse bebeğin alınacağını söyledi. Çarşamba günü yatış yapıldı. Perşembe takip edildi. Idrarda protein kaçağı olup olmadığını takip etmek icin idrar biriktirmemi istediler. Hayatimdaki en igrenc ve zor şeydi belkide. Cuma sabahi evraklar getirdiler imzalamam icin. Doğum olacak mi diyorum doğru düzgün bilgi veren yok. Belli değil olabilir de olmayabilir de saçmalığın daniskasi idi. 10.cm bir miyom olduğu için rahimde riskli bir gebelik geçirdim o yüzden myomla alakalı da konuşmak istiyordum sezeryanı yapacak olan doktorla. Derken ameliyata girecek olan doktor geldi.Bugun Olacak dedi ellerim ayaklarima dolandi. Ağlamaya basladim çünkü çok korkuyordum. O yeşil önlük sedye. Allahim ne zordu. Ameliyathaneye girdiğimde epidurale karar vermiştim.Igne vurulacağı zaman elimi tutun tepki verip uyuşamamaktan korkuyorum dedim ama herkes işini yapıyor kimse duymadi beni. Bi doktor yanima geldi bilgi vermek için. Şimdi Beline şöyle iğne vurulacak vs derken ben tuttum cektim adamin elini 🤗😄🙈🙈 sıkı sıkı tutuyorum 😁sağolsun cekmedi. Icimden yasin tebareke amme hepsiniokudum ama karmakarışık 😃😃🤣 Neyse derken başladılar . myomdan dolayı cok kanamam oldu 2 saat masada kaldim annemler eşim yukarda çıldırmışlar tabi. Epidural aslinda korkunç bir şey ama o Bebeğimin ilk ağlamasını duymak için değermiş gerçekten 🤗🤗 Bebeğim 36+2de doğdu. Solunum sorunu sebebi ile 1 hafta küvezde kaldi. Cuma doğdu haftaya salı beni çıkardılar ben biraz fazla yattim çünkü çok kan kaybindan 6 ünite kan verildi.Perşembe beslemeye gittim bebegimi ilk defa kucağıma aldim😍😍 Anlatilmaz birşeydi.Cuma da evimize geldik hamdolsun.Bebegime 1 hafta boyunca dokunamamak hergün 10 dk. kuvezden izlemek cok zordu. Çok ağladım onun için de.. ama daha zor durumda olan bebekleri gördükçe onlara daha cok dua ettim sonuçta benim oğlum 50 cm ve 3200 gr doğmuştu. Orda minicik doğan yavrular vardı. Hep doğum esnasi fotoğrafi olsun istemiştim ama Devlet olduğu için teklif bile edememistim doktorlara. Halbuki niyetim takibimin yapıldığı diğer özel hastanede doğum yapmaktı. Bebeğim doğduğu gibi doktorun elindeki kani çeken aletin kablosuna yapışınca resimlerini cekmisler ve doktorumuz Mesele hayata sıkı sıkı tutunabilmekte diye paylaşmış sayfasında 🤗 Boylelikle benim oğlumun da bi tane de olsa doğum ani resmi oldu😊😍 Ama şunu yazmadan gecemicem normal doğum şansınz varken nolur korku ile sezeryan yaptırmayın. Sezeryan tam bir çile.. neler çektim onları yazsam bi bu kadar yazi olur. Herkesin evladını sağlıkla kucağına almasını diliyorum. Çocuğumun kafasi kadar miyomla onu sağ salim kucağıma veren Rabbime binlerce şükür.. miyomu da alamayip geri koydular bu arada.. herseye rağmen onun sağlıklı olması kokusu herşeye değermiş gerçekten... 💕💓💕
Alimm __Yusufberaninannesi__ rabbim sağlıklı ömür versin sizler sevgi mutluluk büyük bi aşkla büyüt bebeğini darısı bizim başımıza bizlere de dua et sağlıkla alalım bebeğimizi 😊😊