Caganuras Arkadaslar 38+3 deyim ve artik dogurmak istiyorum son gunler gecmek bilmiyor. Dun cati muayenesi oldum 1 cm acilma var dedi ama ne sancim var ne bir belirtim doktorum bu haftada dogmaz dedi. Boyle olupta aniden doguma giden var mı aranızda ?
ikiponcik_annesi Caganuras sabırlı ol canım az kalmış bol bol yürüyüş yap merdiven in çık doğumu kolaylaştıracak ne varsa dene yani 😁inşallah saglıcakla alırsn kucağına 🤲
Elvanaydin Caganuras ben ilk dogumumu 39+4 de sezeryanla oldum canim bende daha bir hafta falan dogurmazdim bence. benimde hicbir belirtim yoktu ama tansiyon cikinca acilen sezeryana girdim
Kuzularm Caganuras gunlerimiz ayni bende pazartesi olucam cati kontrolu vajinal agrilar bazende kasik agrilarim oluyo dogururz insllh nasip
MervErdo Ben 40 olcam 1 cm açıklık bile yok ne sancı ne nişan benim oğluşum içerde rahat ki gelmek istemiyo 😂
Abece Benim 39+2de hiç açilmam bile yoktu bu hafta gelmeyebilir demisti doktor 39+4te suyum geldi ve açılmam oldu hiç belli olmaz her an gelebilir
Burcumtlg 38+6dayız çatı muayenesinde 2 cm açılma var dedi doktor 👩⚕️ bizde bekliyoruz. Havalar çok soğuk içerisi sıcak. Çıkmak işlerine gelmiyor bence 🤣🤣
Elvanaydin Lillyy evet 37 haftalikken oldu sonra devam etti bi yukseldi bi düştü surekli 2 hafta dayandim oyle ondan sonrs da sezeryanla aldilar oğlumu