Merhabalar34+5 günlük hamileyim bebeğim 2-3 gündür cok hareketsiz, şekerli şeyler yiyorum affedersiniz ishal gibiyim birde kasıklarımda 2-3 gündür ağrım vardı doktorum suyumun iyi olduğunu bebeğinde iyi olduğunu söyledi nst ye girdim sancı cıkmadı ama kasıklarımda ağrım vardı bugun daha iyiyim ama bebeğim hareketsiz sağ tarafta toplanmıs sertlik oluyor ara ara haftasonu doktor yok hastanemde eşimde bişey yoktur diyor içim içimi yiyor napmalıyım