Agnesmom Merhaba anneler , eltim covid olmuş ve bende de bazı septomlar var filyasyon ekibini nasıl çağırıyoruz eve test yaptırmak için Temaslı gözüküyoruzda o yüzden
Mrvgl123 Agnesmom yapmıyorlar senın gidip yaptırman lazım ben daha yenı atlattım eltimden bulastı hastaneye gidip yaptırmanız gerekiyor dediler
Agnesmom 112 yi aradım ben test sonucu pozitif çıkanların bizimle temas ettiklerini söylemesi gerekiyormuş