SenaUysal melek1608 amaan valla ilk 3 ay için aldım yaz için. Kışı da ağustos eylülde alırım valla indirim indirim derken dünya masraf olup çıkıyor sonra napiyin😀😀
Basakgul melek1608 Ben 5 tane kadar alacağım yaz bebeği olacak fazla giydirmem zıbın hşuer genelde ☺️
Minigimyolda Beyzan ben şortlu takım aldm internetten dediğiniz gibi kısacık bende degstrmeyi düşünüyorum ama mağaza çok karışık geliyor bana
Baloncuk41 Ya güzel indirim olmus ama internetten almak istemiyorum bide bana daha erkenmiş gibi geliyo 18. Haftalığız 2. Hamileligim 🙈 yaza kadar yine indirim olurmu acaba?