Anilla Kızlar merhaba 🙏 yaklaşık 5 aydir korunmuyoruz çocuk istiyoruz doktora gittik hormon tahlili istendi bir sürü Hersey temiz ama Tsh 4,29 çıktı kadın doğum doktorum 2.0 ve altı olmasını istiyor ilaca başlattı bu değer önce 2.57 ye sonra 3.20 ye geri çıktı bu şekilde olup hamile kalan var mi 🙏
Ilkayy Anilla değerin çok yüksek değil ama hamile kalamayı etkiliyor malesef benimde 5 ti 1 sene bebeğim olmadı dahliye ilsc yazmadı başka doktora gittim ilaç yazdı düştü tsh o ay hamile kaldım
giresun Anilla benimde 10 ay oldu hala bekliyorum.. öncelikle antikor baktırın hasimato var mı? Bende yeni öğrendim hasimato olduğumu
Brc_mert Anilla ben hamile kaldığımda tshıma baktırdım ve 7.23 le başladım bu duruuö hamileliğine engel değil diye biliyorum ama hamilelik boyunca 2 nin altında olması için sürekli ilaç kullanacaksınız ben kullanıyorum düşüyor da inşallah 2 nin altına da iner dahiliyeye gitmeyi ihmal etmeyin hatta endokronilojiye görünün asıl alanı olanlar bunlar. Ama içinizi ferah tutun ben de böyleyken hamile kaldım kardeşimde kaşdı ve çok şükür sağlıklı bebeği var ve son olarak tsh takibi önemli ama hamilelik süresince 🌸
Livanur22 Anilla tsh 0 ken hamile kaldım, sağlık ocağında hcg testi vermek istedim tsh0 hamile olamazsın bu şeklde hamile kalman imkansız dedi, acile gittim kan verdim hamileymişim meğer sağlıkocağına inansaydım bilmicektim hamile olduğumu
Zrgakbyk Tsh değerin çok çok da yüksek değil yani gebe kalmayı önleyecek bi değer değil. Ben şuan 9+2 hamileyim 10 gün önce kan testinde tsh değerim 7.98 çıktı. Dahiliye ilaca başlattı düşmüştür şuak kaç bilmiyorum. Ama bence gebe kalabilirsiniz. Doktor ne dedi?
Ilkayy Zrgakbyk malesef etkiliyor canım benim 1 sene bebeğim olmadı 5 ti değerim doktor sınırda ilaca gerek yık dedi başka doktora gittim ilaç yazdı o ay hamile kaldım
Anilla Zrgakbyk 2 nin altına düşürmemiz lazım dedi 2.57 ye düştü onu geçerli bulmadı illa düşecek diyor ilaç dozu artıracakmış
Lilaaa Ilkayy benimde 5 çıktı ilaç kullanıyorum suanda siz kaç mg lık ilaç kullandınz acaba ne kadar sürede düştü değeriniz
Blablas Tsh etkiliyor hamile kalmayı benim de 5,75 ti ve doktorum etkiler gebe kalmanı bu dedi ilaca başladım ve hemen düştü zaten ilaçla kolayca düşüyor, dozunuzu doktorunuz ayarlıyor ona göre ben ilaca başladığım ay hamile kaldım.
Anilla Brc_mert teşekkür ederim 15 günde bir kan veriyorum umarım düşer ve hamile kalırım 💕🙏 Rabbim bagislasin evlatlarinizi
Brc_mert lentil endokrine direkt randevu alamıyorsunuz devlette. özel hastanelerin çoğunda yok bölüm o sebeple ya devlet hastanesinde dahiliyeye gidip endokronoliye yönlendirmesini isteyin tsh sorununuz olduğunu ve hamile olduğunuzu belirtin ya da özel hastanede endokrin bulursanız direkt oraya gidebilirsiniz. Ben devlette sıra bulamadım özelde dahiliyeye gidip ultrason çektirdim haşimato olduğumu öğrendim sonrasında endokrine gitmek için devletten dahiliyeden kendimi endokrine sevkettirdim çünkü asıl alan endokrin doktoru. Geçmiş olsun 🌸
lentil Brc_mert bende geçen ay özelde endokrine gittim direk ama muayene ve testler derken gücüm kalmadı gerçekten. Bu ay devletten dahiliyeye randevu aldım bakalm ozmn yönlendirir umarım
Brc_mert lentil evet özel maalesef öyle. size önerim ki ben öyle yaptım ayrıntılı tsh ıma doktora gitmeden sağlık ocağında baktırıyorum. Sonucumla gidiyorum yoksa bir de orda git kan ver bi gün bekleme falan olmasın diye. Dahiliye doktoruna direkt yüksek tsh ve hamileleliğinizi belirtip yönlendirmesini rica edin. Endokrinboyun ultrasonunuzu çekiyo çünkü. Bir de yaşadığım için söylemek isterim burda çok dolu hastaneler ve randevu asla alamıyorsunuz. Direkt bölümün sekreteliğine gidip hamile olduğunuzu ilaç kullandığınızı randevu vermediğini ve bebeği etkilediği için hemen görünmeniz gerektiğini söyleyin. Yoksa asla vermiyorlar sıra ve randevu deyip gönderiyor ve o randevu asla olmuyor. Geçmiş olsun tekrardan
Zrgakbyk Anilla doğrudur ben şuan hamileyim tsh için ilaç kullanıyorum bende önceden yoktu gebeliğe bağlı olarak yükseldi. Dahiliye testlerime baktı öyle dedi
Brc_mert Anilla çok teşekkür ediyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeğimizi🥰 inşallah istediğiniz tez vakitte güzel haberler alırsınız🌸
Anilla Zrgakbyk hangi ilacı verdiler size 🙏 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım bu arada