Hıçkırıklarını aşağıda hissederken Bazen de Yukarıda hissediyorum Yani Doğum pozisyonu alan bir Bebek Yer değiştirebilir mi istediği zaman sizce ? Sizin nasıl Veya doktora sordunuz mu Merak ediyorum Normal Doğum istiyorum Nasipse Böyle olması beni biraz tedirgin etti 😣