Mybaby90 canım ben prof ahmet gül gittim 800 lira çok iyi doktor ancak konuşması zor anlaşılıyo bu yüzden memnun olmayanlar var burada bir postta da konusu geçmişti bana espriliydi ancak bazı insanları bozduğu olmuş memnun olmayanlar var şunun altını çizmek isterşm deneyimi harika beğenmeyenler tavrı konuşması vs üzerineydi ben memnun ayrıldım diye yüxde yüz övemem o yüzden
ama 21 de bana dedikleri 27 de çıktı suya dikkat vs demişti biraz yüksek şu an gibi gibi