Fatmasp canım bel ağrısı seninki sanırım çünkü ben de
Eliftuba nın dediği gibi popo kemiğinde hissediyorum ağrıyı o kalça ağrısı oluyor işte yatınca kalkamıyorum resmen bazen de yürürken batıyor Doğum sonrası geçer anca dedi doktor ilkinde hiç yaşamamıştım oysa:(