ccnnssuu canım zor günler hepimiz geçtik geçiyoruz inan annelik o kadar mucizevi o kdar kutsal ki cennet ayaklarımızın altına serilmiş ki kolay olmayacak öyle ölmek filan düşünme sabret geçecek Allahın izniyle 3 düşük yaptım neler yaşadım Rabbim kimseye yaşatmasın ne güzel bak nasip olmuş senin gibi olmak isteyenleri düşün. Şu an hipertansiyon hastasıyım kan sulandırıcı kullanıyorum diş ağrılarım oluyor kolay geçmiyor ama hamdolsun bebeğim iyi olsun sen de sabret güzel dua et lütfen bebeğin de seni hissediyor. Rabbim ferahlatsın hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallahh 🤲🏻