adalas Sevgili anneler bende aranıza yeni katıldığım daha 1 aylık hamileyim tanısalim mi hamilelik süreciniz nasıl geciyor , hangi hastaneye gidiyorsunuz , hangi doktoru tercih ediyorsunuz , hazirliklar basladi mi hadi biraz sohbet edelim 😊
Znrr adalas merhabaaa🌸 16 haftalığız güven hastanesine gidiyoruz. 2 gün önce kızlarım olduğunu öğrendim yavaş yavaş başladık bizde alışverişe 😂😂
Didemmmmm adalas merhaba 6 +1 haftalık hamileyim. Daha önce 2 kaybım olduğu için lokman hekim Akay hastanesinde riskli gebelik doktoru Gülenay hocaya gidiyorum.
Littlespy adalas merhabaa 15+1deyim Batıkent Medical Park ta Op Dr Aylin Ayrım hocaya gidiyorum, çok çok seviyorum kendisini çok memnunum 😌 henüz cinsiyeti tam net öğrenemedim 17+1de kontrolüm var inşallah o zaman öğrenince hazırlıklara başlayacağım 😌
Gokcecelik Merhaba 17+1 HRS ’ye gidiyorum. Oğlum olacak inşallah 🥰 yavaş yavaş başladık hazırlıklara tabi hem çalışıyorum hem de ağırlaşınca yapamicam diye korkuyorum o yüzden erkenden atildik hazırlıklara 😍
deryakircicek Slm ben de 17+1 günlük olduk kızımla. Ben de murat kurucuoğluna kliniğine gidiyorum. Hazırlar daha bu hafta başladık. Çalıştığım için de idari izine ayrılınca odasını hazırlamayı planlıyoruz.
adalas Didemmmmm güleneg hocayı bende duydum internetten de yorumlarina baktim olumlu yorumlari da vardi benim ilk gebeligim ve daha 4 haftalik suan dogum doktoru arayisindayim gulenay hoca sadece riskli gebelere mi bakıyor tavsiye edermisiniz 😊 birde genel olarak tavri nasil dun kontrole gittim kontrole gittigim doktor daha hic bir degerime bakmadan cok olumsuz seyler soyledi benimde modum dustu ondan sormak istedim 😊
Didemmmmm adalas sadece riskli gebeliklere mi bakıyor bilmiyorum. Ben çok memnun kaldım her sorduğum soruyu güzelce açıkça açıkladı. Ciddi görünüyor ama ben sevdim. Canım cicim diyen bir doktor değil ama bence işini gayet iyi yapıyor. Benim daha önceden yaşadığım sıkıntı için hemen ne yapabileceğimizi anlattı. Ben memnun kaldım. Perşembe kalp atışını duymaya gideceğim sonra da Doğum Paketi alacağım
adalas Didemmmmm bilgi verdiginiz icin tesekur ederim bakalım benimde doktorum Gülenay hoca olucak mı😊
Didemmmmm adalas doktor çok önemli içine sinen doktoru seçmelisin. Kendini rahat hissettiğin biri olmalı