DnHazrlklar Kızlar 32 haftalık hamileyim dün ayağım çıktı maalesef yerine oturttular ama ağrım var biraz ayağımda şiş uzanıyorum sürekli buz falan koyuyorum film çekilemiyor bir an önce düzelmesi için yapılan bir şey var mı acaba sizin bildiğiniz yardımcı olursanız çok sevinirim ayrıca dikkat edin düz yolda ayağım döndü ağırlık merkezi değiştiği için sanırım 😞 Allah beterinden korusun hepimizi
Sulegorkemakyol DnHazrlklar çok geçmiş olsun biran önce iğleşmesiniz en iyi yolu ilikli dana kemiğini kaynatıp o suyu içmek rn güzel ve en iyi gelen şey o bu arada kasaplardan ineğin diz kapağını iste asıl ilik oralarda oluyo çünkü
Pinar1 Kesinlikle ilik kemik suyu paça seni 1 hafta içinde düzeltir yoksa diğer türlü zor tatlım iyileşemezsin