Tugcceee KIZLAR MERHABA BİRŞEY SORMAK İSTİYORUM SİZE . CİNSİYET TAHMİNİ İÇİN 6 haftalık ultrason görüntüsüne bakın diyorlar hep . BEBEK SAĞ TARAFA YERLEŞMİSSE KIZ 👧 SOL TARAFA YERLEŞMİSSE ERKEK 👨 DİYORLAR ACABA BUNUN DOĞRULUĞU VARMI SİZCE . 🌸
huma2018 Tugcceee ay bende çok merak ediyorum acaba doğruluk payı varmı eğer varsa benim bebiş erkek 😊ama kızımın utrasun görüntüsüne baktığımda oda karında sağda şimdikinde karından solda bakalım hayırlısı