NuseybeNurrnsoy 39+4 Olduk annişler 3 cm açılmam varmış şimdi doktorum un yanından çıktım çantanı alıp hastaneye geçebilirsin artık dedi yatışım yapılacak bugün Allah’ın izniyle biraz korku var tabiki hatta biraz değil baya 🤦♀️🙈🤗 korkudan da kendimi kasıyormuşum buda normal doğumu etkileyebiliyormuş 😥 lütfen dua edin bana 🙏♥️ Sakin bi şekilde kasmadan kendimi evladıma kavuşayım 🙏🤱
Civcivinannesi NuseybeNurrnsoy rabbim yar ve yardımcın olsun tek avazda inşAllah 🙏🏻 Bol bol inşirah oku rabbim kolaylıkla evladına sağlıkla kavusmanı nasip etsin güzel anne ❤️
Mervedumankaya Allah tek avazda kurtarsın sağ salim kavuşun birbirinize inşallah. Darısı bekleyenlerin başına 👶🏽🙏
Bitanesi Biraz rahatlamaya çalış bence üç cm açıklıkla gidip yatma beni 3cm acıklıkla yatırdılar sabahtan akşama kadar doğuranları izledim sancısız acısız yürüyüş yap dışarda açılmaya yardımcı bişeyler yap ben sıkılmıştım
NuseybeNurrnsoy Şükür kavuşturana 🙏 dualarınız İçin minnettarım saat 21:00 da doğdu bebeğim rabbim hepinizin evlatlarını saglıklı kucağınıza almayı nasip etsin hepinize güzel anneler 🤗🤱😍🙏♥️😇