mervee67 henüz yeni hamileyim nasipse kaza etmeyi düşünüyorum. Günde en az 2,5 lt su içmem gerek sağlıklı beslenmem gerek, evet dinimiz kolaylık dini bebeğinizi sizden daha çok düşünüyor ki dayatma yapmıyor bol bol dua edin diyor namazda zorlanırsan oturarak kıl diyor. Ama ısrarla kendini ve bebeğini zorlayanları anlamıyorum.Bana da tutarsın bişey olmaz diyen birkaç kişi var nasıl bir kafa anlamıyorum. Tabiki de Rabbim hepimizin bebeğini koruyor ama anne adayı olarak herkesin sorumluluğunun olduğunu verilen emanete de iyi bakması gerektiğini düşünüyorum. Bunun için biryerlerde ağlayan çırpınan insanlar var.