Nmt-K-8-9 Rahim kenarında 5-6 cm boyunda myom olan Hamile kalabilir mi ? Hamile kalırsa süreç nasıl bilgisi olan var mı ya da böyle bir durum ile karşılaşan ?#
Kv- Nmt-K-8-9 canım benim iki tane var biri 5 cm biri 4 cm zorunlu sezaryen olacak başka bişey yok gittiğimde onu ölçüp takip ediyorlar bana bi zararı yok
Ozlemkdmrcl Nmt-K-8-9 ben suan 14 haftalık gebeyim doktora gittiğimde 5 haftalık falandı bana myom gördüğünü söyledi ağrım olur dedi ama cok şükür bir sorun yok ve hamileyim içinizi ferah tutun ve benim iilk gebeliğim tüp bebek ile oldu mucize gibi bir durum yaşıyorum şuan. Allah nasibe yazdıysa herşey olur ☺️
1Dygs1 Nmt-K-8-9 benimde rahim sağ arka duvarında 7.5 cm büyüklüğünde miyom var, doktorlar kesinlikle alma tarafında değiller rahim de alınabilir mis , gebeliğe engel olmadığı söylediler çocuğun gelişeceği yerde değilmiş
Nmt-K-8-9 Kv- bende şu an var doktor ameliyat dedi ben araştırmak istedim önce rahim kenarında dedi çok kararsız kaldım