Alinamoms ben insilun oluyorum 2 haftadır. 250 yi bulan değerim Son zamanlarda baya düzene girdi. Sadece sabah aclik şekerim 94 ten dusuk olmasi gerkirken 110 kadar cikbiliyor hala .
İğnenin ince bir ucu var. Biri varsa koluma yaptırıyorum yoksa bacağına kendim yapıyorum. Açıtmiyor ama insan biraz geriledi geriledi vuruluyor tabi