Renesme canım bende bakmıştım çok pahalıydı bende gittim normal sert kapaklı lastikli çok cici bi defter aldım 15₺ya. Cinsiyetini de bilmiyodum her iki cinsiyete uygun güzel bi modelli. 34.haftamdayım öğrendiğimden beri uzun uzun yazıyorum. Diğer hamile günlüklerinin yazı kısmı çok az. Bi kaç satır yazmalık. Eğer uzun yazacaksan yetmeyebilir. Bir de e bebekte 1₺ ve eğer kısa yazacaksan bayağı güzel. Beşik aldığımda almıştım merak edip. Ama bana yetmezmiş yazı kısmı😊🤭