ozge-93 Yelkaaa01 sadece regenesis max kullanıyorum folik asiti kestikten sonra başladık 36 haftadayım
mercimeginanne Yelkaaa01 tüp bebek oldugu için daha adetken başladım PREGNOMARİN e içerik bakımından aşırı zengin bir vitamin. Doğuma kadar devam ettim günde 1 tane. Birde kan ilacı kullanıyordum Vegaferon. Başka da bir ilaç kullanmadım ekstra
Merguse Yelkaaa01 11 haftalıkken folik asiti bıraktırdı vegaferonfort Coledan d3 bunlara başlattırdı 17 haftalıkkende magnezyum kalsiyüm ve ayriyetten o ilaçlara devam ettirdi
ecevecev21 3.ay bittikten sonra folik asiti bırakıp regenesis max verdi doktorum. Şu an onu kullanıyorum
Gokcecelik Regenesis max ve venatura d3k2 kullanıyorum 12.haftadan sonra venaturaya başladım başından beri regenesis kullaniyorum
Dilekcakiroglu hafta itibariyle velbon verdi doktorum. Kullanmaya başladıktan sonra özellikle kalça ağrılarım azaldı. Birde Demir ilacı olarak Ferrum verdi
esma_korkut Uzun süre regenesismax kullandım yanında da Demir ilacı …şu an vinelac kullanıyorum ve Demir ilacına devam