Babymom2 Kızlar 13 haftalık hamileyim doktor bacak arası kordon olduğu için çok uğraştı baktı ama kordon aradan çıkmadı ona rağmen %90 kız dedi değişir mi sizce ?
Esra2306 Babymom2 hiç belli olmaz canım bana doktor 14 haftamda bacak arasında birşeyler goruyorum dedi 15 haftamda başka bi doktorda erkek dedi 17 haftamda kendi doktorum kız dedi sonra kordonda orda diye karrsız kaldı pazartesi tekrar bakıcak yılan hikayesine döndük
Babymom2 Esra2306 bana da canım 11 haftalıkken çıkıntı var dedi 13 haftalık gittim bacak arasında kordon var göremiyorum tam ama kız dedi bişe anlamadım 🙄 inşallah öğreniriz bi an önce 🤗
Babymom2 Fatma7666 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin canım hayırlı evlat olsunlar en önemlisi o 🤗🙏