Smeyyeer Arkadaşlar merhabalar :) biz bugün 5+2 olduk Allah’ın izniyle ,66 kilo ile gebe kaldım ve doktorum beslenme programı verdi.Programda süt var ve pastörize olması gerekli sizler hangi marka kutu süt kullanıyorsunuz :)
NAZ2333 Smeyyeer sütastan baska sut icemiyorm canm kirmizi kapak olan tadi cok guzel digerleri ya kokuyo ya da tatlimsi bi tadi var
Hamisimhamiss Smeyyeer marka önemli değil ama pastörize can şişe günlük sütlerden tüketmenizi tavsiye ederim uht kutu sütler çok daha fazla işlemden geçip besin değerini kaybediyor.