tugcebyrm Kızlarrrr 26+3 hamileyiim doktorum şeker yüklemesi yapılmasını öneriyorum dedi sizler ne düşünüyorsunuz yapılmalı mıı bilgilerimizi paylaşalım teşekkür ederim ☺️
Sermec27 tugcebyrm ben yaptırdım seker yüklemesinin bebek için hiç bir zararı yok aksine eger sekerin varsa bunu bilmeden devam edersek asıl o zaman bebek için riskleri var ailemde seker yok bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor suyum normal ama sekerim cıktı su an diyet yapıyorum diyetle kontrol altına alınamayıp günlük insülin kullanan anneler bile var zararı olan bir seyi doktorlar istemezde yaptırmazda doktorunuzu dinleyin 🥰
NAZ2333 tugcebyrm ben yaptirdm ve cikti😥 bazen hic belirti bile vermiyomus tafsiye ederim seker onemli bebis icin
Sonay-34 tugcebyrm ben yaptırdım ama çok gerek yok Muş inş bir sonraki bebeğimde yaptırmayacağım . Sınırda çıktı şekerim meyve suyu beyaz ekmek pirinç tatlı yeme günlük 2000 kaloriyı geçme dikkat et yeter bol su iç ama için rahat olsun istiyorsan git tabi zararlı bişi değil
glcncbn tugcebyrm İlk gebeliğimde yaptırmıştım. Doktorumu değiştirdim profesör ben istiyorum yaptırmak size kalmış dedi. Ailemde şeker hikayesi olduğu için bende yaptırdım. Çok kötü ve kolay değil ama birşekilde hallediliyor.
Sermec27 Sonay-34 ama ilk gebelikte yoksa ikincisinde de çıkmayacak diye bir şey yok ilk oğlumda gebelik şekeri yoktu su an ikinci oğluma hamileyim ve gebelik sekerim yüksek sınırda cıktı diyet yapıyorum su an yani her gebelik birbirinden farklı oluyor birinde cıkmayan birinde cıkabiliyor
Osim Sonay-34 nasil gerek yokmus gebelik sekeri diyorsunuz sinirdaymis ben ikinci cocugumda doktoruma israrla yapin dedim yapmadi daha sonra sehir degistirdim 32. Haftam da dogum yapacagim doktoruma geldim dediki seker yuklemesi yapildimi hayir dedim istedim doktor yapmadi kan tahlilinverdim bunun uzerine ve tabiki sekerim. Yuksek cikti 4 gundur hastaneye gidiyorum bebege anneye verdigi zarari bi arastirin isterseniz yapmayan doktoruma cok kizdim 1 ayim gecmis uzerinden hem hizli kilo aldim hem bebegim 10 gun onden gidiyor ve ben kendim demesem tahlil yapin yine bilemicektim dogduktan sonra enfeksiyon riski hipoglisemi ve dahasi bebekte goruluyor lutfen onemsizmis gibi soylemeyin bence en en en onemlisi gebelikte bu cunku bebegini koruman senin elinde burda
Mom726272 Sermec27 ya bende ilkimde yaptırmadım 2. De yaptırsam mı diyorum ya şekerim varsa aile de her 2 taraftan da şeker hastalığı olan da var
Bsra1111111 Osim nasil yani seker yüklemesi yapılmadığı için mi şeker çıktı sende anlamadim ben yaptırmayı düşünmüyorummm
Sonay-34 Osim yani benim şahsi düşüncem . Sınırda çıktı endokrinolojiye yönlendirdi endokrin meyve suyu beyaz ekmek çikolatadan uzak dur yeşillik süt peynir meyve posası ile dikkat ederek ye dedi başkanbişşi yapmadı 485 TL ödedim çıktım hele yönlendirdikleri endokrin tamamen ticari amaçlı ordan oraya gibi dolandım yani bence şahsi fikrim
Sermec27 Mom726272 bakın sekeriniz varsa bunu bilmeden devam ederseniz cok ama cok riskli ben ilk oğlumda da yaptırmıştım onda cıkmadı ama bu oğlumda cıktı su an diyet yapıyorum şeker hastası olan varsa mutlaka yaptırmalısnz zaten
Mom726272 Sermec27 anladım bu sefer riske atmak istemiyorum Allah tan ilkimde Bi sıkıntı yaşamadım bunu da şansa bırakmayım ne olur ne olmaz çok teşekkür ederim 💚
Derya Sermec27 şeker yüklemesine giderken nasıl gidiyoruz ? Aç tok vesaire doktorum bana bayrama bir hafta kala gel şeker yüklemesi yapalım dedi ama pek bilgim yok açıkcası ilk hamilelim olunca 🤔
Sermec27 Derya akşam 12 den sonra bir sey yiyip içmiyoruz sabah ac gidiyoruz önce ac karnına kan veriyoruz sonra o glukozu içiyoruz glukozu içtikten 1 saat sonra kan veriyoruz sonra tekrardan 1 saat sonra yine kan veriyoruz
Osim Bsra1111111 hayir gebelik sekerim varmis ama seker yuklemesi yapilmadigi icin biz anlamadik seker yuklemesi ictigin sekerin sana bebege bi zarari yok zaten o ictigin seker bir dilim pasta baklava gibi yiyeceklere tekabul ediyor ben cok kizdim 24. Hafta ile 28. Haftada bakilmaliydi yukleme yapilmaliydi bana ki sekerim var mi yok mu ogrenmeliydim yoksa tahlilde o haftalarda cikmadi sekeri bir anda icip yukleme yapildigi icin gebelik sekeri var mi yok mu cikiyor benim arkadasimin bebegi 1 hafta yogun bakimda yatti gebelik sekeri varmis ve yukleme yapilmadigi icin bilemediginden dikkat etmemis
Sermec27 Derya valla öyle ben hiç korkmam iğneden her gün kan sulandirıcı iğne her gün 4 kez kan ölçüyorum yine iğne artık vücudum acıya alıştı tepki vermiyor 😁
Derya Sermec27 bende korkmam aslında ama yine de böyle üst üste olunca insanın bir içi gidiyor 😂 kan sulandırıcı neden ? Hamileliğiniz zor mu geçiyor Allah yardımcınız olsun🌸
Sermec27 Derya 2 kaybım var ondan dolayı kullanıyorum canım hem de ne zor 2 bebeğimi kaybettim oğlum melek oldu 1 yıl önce hem onun kaygısı korkusu hem seker bir ara böbrekte sorun cıktı hemoroidde bir yandan ne diyelim buna şükür rabbim kolaylaştırsın inşallah 🤲
Derya Sermec27 başın sağ olsun, ben hep "Allah kimseye kaldıramayacı yükü vermezmiş"e inandım bu sizin ne kadar güçlü olduğunuzu gösteriyor , başkası olsa bu kadar dirayetli olmazdı o yüzden gönlünü rahat tut umarım sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🌸
Sermec27 Derya güçlü olmak zorundayım hepsi imtihan farkındayım bu imtihanı kazanmak zorundayım ne diyelim buna şükür inşallah cennette sefaatci olur evlatlarım rabbim bu dünyada da anne olmayı nasıp etsin inşallah tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah bizleri 🤲