aeh Kızlar ısparta şehir hastanesinde doğum yapan var mı ? Hastane nasıl , odalar kaç kişilik, redakatçi alınıyor mu, ilgi nasıl, doğuma erkek hemşire falan giriyor mu doğum yapanlar kısaca anlatabilir mi 🌸
SenaUysal aeh bildiğim kadarı ile tek kişilikmiş odalar. İlgi olarak da kuzenimin eşi memnun kalmıştı. Ben de ıspartalıyım ama ankarada oturuyorum o yüzden aşırı bi bilgim yok maalesef. Refakatçi olayını kontrol gününüzde sorun bence pandemi nedeniyle her hastane farklı bi kural uyguluyor
aeh Ikicocukannesi32 normal foğum mu oldu acaba, doğum esnasında erkek hemşire yanınızda mıydı? refakatçi durumu nedir peki
Ikicocukannesi32 aeh ilk dogumum sezeryan oldu canim ama basimda 2 3 tane erkek vardi refakatci olarak sadece tek kisi kaliyor basinda