SevDin Cansu2018 şampuan sebamed aldım pişik kremi sudocrem yağ olarakta hakiki zeytinyağı kullanıcam ne kadar doğal olsada ilk 3 ve 6 ay losyon yada başka birşey kullanmak istemiyorum
NidaEzgi Cansu2018 sebamet en iyisi yenidoğanda yengem ve yeni Doğum yapan arkadaşlarımın tercihleri o yönde oldu ve memnunlar çok kuzum:)
Usta92 En iyisi Mustela canım . Bakım yagı ve şampuanı ✌️ Tek geciyorum en organik bebeklere göre en sağlıklısı
1234 [bilinmeyen] ben kızımda uni wipes ıslak mendili kullandım ama hep yıkayarak sildim totosunu hıc pişik olmamıstı yeri geldi bimden aldım yine yıkayıp kullandım cnm çok faydalı dene istersen
SevDin [bilinmeyen] pamuk kullanın hem doğal hem saf temizleme pamuğu kaynamış su ile ıslatın kavanoza koyun kullanın birde şimdi yaz yıkasanız daha iyi hemde tasarruflu
1234 [bilinmeyen] dene mutlaka cnm hem yıkayınca bütün köpüğüde gidiyor saf pamuk gibi çok guzel:) oglumdada inşallah oyle yapacagım saglıcakla dogsunda