Yaseminnna ben bu hafta bitirdim karantinayı canım bol bol C vitaminli şeyler portakal kivi limonlu su ve doktorumun verdiği vitaminler 2 3 günde bir de nane limon ve ıhlamur birer fincan ayrıca ne olursa olsun bogazin çok acısa da yemek yemeye özen göster bağışıklığını düşürme enerji olacak şeyler de tüket tahin pekmez bal insallah hemen sıkıntısız atlatırsın 🙏🙏🙏