219Eyll Hanımlar merhaba 5+2 haftalık hamileyim .çok şükür keseyi gördük ,28 Nisan’dada kalp atışını duymak için gidicez doktora.sizce sağlık ocağına ne zaman gitmeliyim hamile olduğumu bildirmek için 🤔
MomHero2 219Eyll siz ebenizi arayın. Onlar uygun zamanı size söylerler. Ben 11 hafta oldum daha gitmedim bekliyor ama🙈
219Eyll mavi_kus Cnm ben sağlık ocağında tahlil felan yaptırmadım hiç o yüzden ne zaman gitsem diye bilemedim
219Eyll Ebruuuusalman Cnm geç döllenmedir belki ondan görünmemiş olabilir birkaç gün içinde görülür inşallah 🤲🏻
E-kt Ebruuuusalman Canım benimde gözükmemişti ilk gittiğimde çünkü ben heycandan bişi yiyip içememiştim doktorumda bidaha ultrasona gelirken idrarın sıkışık gel yani altına kaçırcakmışsın gibi demişti o zaman rahat gözüküyormuş 😊inşallah gittiğinde kalp atışını falanda görürsün
Anneaksoy 219Eyll hemen bildir kayıt falan yapılıyo zaten zamanına göre onlar size bilgi veriyo arıyorlar
Merveaksu58 Merhabalar bende 6+6 olsum henüz hastaneye gitmedim pazartesi randevum hem keseyi görürüm hemde kalp atışını duyarım dedim ama aşırı heycanluyım acaba siz kaç haftalıkken duydunuz kalp atışını🙏
219Eyll Merveaksu58 Şuan 5+2 haftalığız .2 gün önce gittim keseyi gördük bütün tahlillerim yapıldı ama kalp atışı için 8.haftaya gün verdi doktorum .erken olduğu bu haftalarda duyulmaz dedi doktor
muges44 Merveaksu58 4 haftalıkken gördüm keseyi ben..Kalp atışı içinde daha 2 gün önce gittim 8.haftamdayım🙂
Nimet16 Merveaksu58 ben 5.6 da vajinal muayenede kalp atışını ve bebeği duydum çok şükür görürsünüz sizde
lentil 219Eyll ben hamile olduğumu öğrendiğimde kadın doğumdan önce aile hekimime gittim. Bütün testleri yaptırdım ki iyi ki gitmiştim tiroid çıktı hemen endokrine gittim. Daha sonrada kadın doğuma gittim
219Eyll lentil Benim bütün tahliller yapıldı çok şükür temiz çıktı .bir tanesi Ankara’ya gönderildi inşallah oda temiz çıkarsa içimiz rahat edecek .ilk hamileliğimde ilk sağlık ocağına gidip tahlil yaptırmıştım ama bunda direkt hastaneye gittim o yüzdende sağlık ocağına ne zaman gitsem diye düşündüm
Ddmbcglu 219Eyll kalp atısını duyduktan sonra baslatıyor onlar ben 5te gitmiştim kalp atısını duyumnca gel hamileliğini baslatalım demişti sistemde
lentil 219Eyll tahliller yapıldıysa kalp atışından sonra gidin. Bende duydum kalp atışını fln ama daha gidip açtırmadım dosyayı. Gdip bu hafta halledeyim bende aslnda