Kızlar 25+1de doğum yaptım bebeğim bir gün yaşadı hiç göremedim çünkü sezeryanım zor geçti hayallerimde kaldı bebeğim ikinci bebeğimide 25+5te erken doğumla kaybetmiştim 😔şimdi bir tane sağlıklı on yaşında oğlum var onun için iyi olmak zorundayım ama nasıl😔ağır derecede plesantal yetmezlik var bende ne yapılırsa yapılsın önüne geçilemiyor doktorlar artık bidaha bebek düşünme kendini yıpratma bir evladın var nasılsa diyolar tam altı doktor gördü ama maalesef 😏 dualarınızı bekliyorum