Kızlar kardeşim tüm testlerini yaptırdı .Hiçbir sorun yok esinin sperm testinde doktor bir hareketsizlik var demiş .. Bu durumu yaşayan var mı ? Eşi hastaneye gitmek istemiyor doğal yollarla olsun istiyormuş 🤦🏻♀️ Kardeşim çok üzülüyor 2 ay önce kimyasal yaşadı . 3 senedir bebeği olmuyor 😞