Merhreba, ben hamileyim 27 haftaya geçdim, 1hafta olurki ultrasona girdim, bebegin suyunun arttigi, çoxaldigi göruldu 1hafta sonra yine ultrasona giricem doktor söyledi su icin , doktor diyoki hastalanmiş ola bilirsin, test verdim idrarimda şeker çikti iyne, hab kullaniyorum . Su çoxalsa ne olur? İkinci hamileliym 1incini kayb etdik 7ayinda şimdide 7ye gecdim cok korkuyorum. Böyle bişey başina gelen oldumu? Lutfen yanitsiz kalmayin