Nurr66 hiç bir zaman sezaryen normal doğum ayırt etmem ama Türkiyede her 10 kişiden 9 malesef sezeryen oluyor sebebide bence doktor uğraşmak istemiyor ve 15 dakikalık iş diyip sezeryen diyolar ben yurt dışındayım ve burada sezeryen son seçenek yani kimse sana daha 10 haftada sen normal doğuramazsın sezaryen demiyor açılma yoksa suni sancı veriliyor herşey yapılıyor normal doğması için evet belkide 20 saat sürüyor doğum ama yinede en soon çare sezaryen 😌 ben burada okuyorum ve çok şaşırıyorum ebeme gidince soruyorum kadın gülüyor kesilmek mi istiyosun malesef buna sen karar veremezsin diyor yani isteğe bağlı sezaryende olamıyorsunuz hatta bi tanıdığım 23 saate normal doğumla 4,200 bebek doğurdu 🥺 kimse yanlış anlamasın lütfen buradada sezaryen yapıyolar ama en son çare 🤷🏻♀️ Allah bizi herşeyi para için yapan doktorlardan korusun ne diyim kızlar 😣