Sibell78 Sibel hanım merhabalar,bir sağlıkçı olarak bu ve bu tür konuların tartışmaya kapalı bir konu olduğunu düşünüyorum. Siz bebeğinizin sağlığını burada anne adaylarının oylarına sunarak yön veremezsiniz. Emzik yahut beşik seçmede kararsız kalmakla eş değil bu konu. Şeker yüklemesi elzem bir konu,ayrıca size glikoz veriliyor yani karbonhidratların temel taşı. Şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum demek ile ultrasona girmek istemiyorum demek aynı şey inanın. Çok ünlü uzman bir doktorun linkini bıraktım lütfen dinleyin. Bu tür önemli konuları yalnızca ‘doktorunuzla’ istişare edin. Sevgiler🍀