Nirana Merhaba ben 28 haftalik hamileyim, bir kac gündür bebeyimin hareketlerinin yavaşlama hiss ediyorum .22 hafdadan cok hareket ediyodu. Birden bire hareketlerde yavaşlama olmasi beni rahatsiz ediyo . Böyle olanlar varmi? Ve ya normalmi acaba?
Burcuckmk Nirana 31. Haftamdayim benimkide öyle bir iki gundur yavasladi ama ben burdayim diyor ara ara pozisyon degismis olabilir
Nirana Havva- genelde gece saatlerinde hareket ediyo bide sabahlari uyaninca. Şimdi daha az daha zayif haraket ediyo o biraz beni düşündürdü normalmi diye
Nirana damlaaltinay damlaaltinay konturele daha 1 haftamiz var onun bi şey olurmu diye endişeleniyorum bende
Havva- Nirana bende normal benimkide 2 hafta hareket etmedi bir gittim yüz üstü yatıyor paşam:)korkma Allahin izni ile bisey olmaz
G-123 Aynen benimde öyle çok korkmuştum 29 dayım önceden daha çok hareket ediyordu uyuyorlar sanırım 🤷🏼♀️
Nirana G-123 G-123 evet cogu insan öyle söyledi şimdi birazda olsa rahatıadim. Bu haftalarda yavaşlama oluyo sanirim 30 haftalikdan sonra biliyodum ben